Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Les claus de la reforma laboral, a Sagunt

• Assemblea informativa realitzada a la seu de CCOO (Treball, 18).

CCOO PV continua a Sagunt la seua campanya per a informar sobre l'abast de la reforma laboral, que recupera drets per a la classe treballadora.

24/02/2022.
Intervenció del secretari d'Acció Sindical de CCOO PV, Jaume Mayor

CCOO Camp de Morvedre-Alt Palància ha acollit avui dia 24 una assemblea informativa per a explicar les claus de l'acord de reforma laboral. Un acord, convalidat en el Congrés, que deroga els aspectes centrals de la reforma laboral de 2012 del Partit Popular que han tingut major incidència en la devaluació dels drets laborals i dels salaris.

La reforma laboral aprovada redueix de manera dràstica la contractació temporal, recupera la pròrroga automàtica dels convenis que perden la seua vigència, estableix la prevalença del conveni del sector sobre el d'empresa i introdueix mesures de flexibilitat per a evitar acomiadaments, entre unes altres qüestions.

L'assemblea, que s'ha celebrat en la sala d'actes de la seu de CCOO a Port de Sagunt, ha tingut les intervencions del secretari d'Organització de CCOO Camp de Morvedre-Alt Palància, José Manuel Muñoz i el secretari d'Acció Sindical de CCOO PV, Jaume Mayor. Ha tancat l'acte el secretari general de CCOO a la comarca, Sergio Villalba.