Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

La reforma laboral i l’impacte en la salut, tema central del butlletí ‘Salut i treball’

La publicació sobre salut laboral i medi ambient explica els efectes de la reforma del mercat de treball en unes condicions més segures per als treballadores i les treballadores. El butlletí inclou informacions sobre drets digitals, lluites mediambientals en el nostre territori i casos reals de prevenció de riscos.

28/01/2022.
    Salut i treball, número 24

Ja està disponible el número 24 de ‘Salut i treball’, el butlletí digital de CCOO PV sobre salut laboral i medi ambient. En aquesta edició, destaca l’acord sobre la reforma laboral i com pot afectar a millorar les condicions de la classe treballadora des del punt de vista de la salut i la seguretat.

La publicació presenta la ‘Guía para la negociación colectiva en derechos digitales’ i explica casos reals en matèria de prevenció de riscos laborals. ‘Salut i treball’ recull informacions de lluites mediambientals en el nostre territori, com ara la de les poblacions afectades por les línies de molt alta tensió (MAT) i per un ferrocarril sostenible.