Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

Presentació de la Guia de sensibilització i informació sindical sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Dijous 28 d’octubre, a les 11.00 hores, a la sala d’actes de CCOO PV

En l’acte, organitzat per la Fundació Pau i Solidaritat PV, es realitzarà l’entrega de guies per a les persones assistents. La guia és una ferramenta per a representants legals de treballadors i treballadores que detalla propostes d’acció per tal de facilitar que des dels centres de treball es puga actuar en favor del treball decent arreu del món, de l’Agenda 2030 i d’un desenvolupament humà sostenible. Per assistir a l’acte cal inscriure’s prèviament a aquest enllaç.

20/10/2021.
Guia d'informació i sensibilització sindical sobre els ODS.

El 28 d’octubre de 2021 es presentarà per primera vegada al territori del País Valencià la Guia de Sensibilització i Informació sindical sobre els ODS, una ferramenta per a Representants Legals de Treballadors i Treballadores que detalla propostes d’acció per tal de facilitar que des dels centres de treball es puga actuar en favor del treball decent arreu del món, de l’Agenda 2030 i d’un desenvolupament humà sostenible; suggerint accions que portar endavant per avançar en cadascun dels ODS de major rellevància sindical.

Aquest acte de presentació, que es realitzarà a la Sala d’Actes de la seu de CCOO PV, podrà seguir-se també a través de YouTube i es dirigeix fonamentalment a responsables i representants sindicals i l’afiliació de CCOO PV.

La Guia de Sensibilització i Informació sindical sobre els ODS és un document molt recent elaborat entre 2020 i 2021 per ISTAS i l’Instituto Paz y Solidaridad de la Fundación 1º de Mayo en el marc d’un projecte cofinançat per la Agencia Extremeña de Cooperación Internacional al Desarrollo (AEXCID) de la Junta de Extremadura.

Posteriorment, la Fundació Pau i Solidaritat PV va traduir al valencià la Guia i la va editar en paper a través del projecte TREBALL DECENT EN XARXA. Treballadors i treballadores compromeses en la promoció del Treball Decent al món com a motor de desenvolupament cofinançat per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica de la Generalitat Valenciana.

Durant l’acte de presentació que tindrà lloc a la Sala d’Actes de CCOO PV entre les 11.00h i les 13.00h del dijous 28 es realitzarà l’entrega de les guies a les persones assistents.

Les persones encarregades de presentar la guia serán Vicente López Martínez, Director i Gerent de l’Institut de Sindical de Treball, Ambient i Salut i la Fundación 1º de Mayo i Ofelia de Felipe Vila, tècnica de projectes de l’Instituto Paz y Solidaridad de la Fundación 1º de Mayo, qui han participat en l’elaboració de la guia. També participaran a l’acte Isabel Barrajón del Amo, Secretaria de la Fundació Pau i Solidaritat PV i Secretaria de Moviments Socials, Cooperació i Migracions; Ana Maria Garcia Alcolea, Secretaria General i Salut Laboral de CCOO PV i l’Honorable Senyora Rosa Pérez Garijo, Consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.

Les persones interessades en assistir presencialment a l’acte de presentació o que volen seguir l’acte en directe a través de YouTube i volen rebre un recordatori sobre la seua celebració han inscriure’s en el següent formulari (clic ací).