Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Signat  el Conveni autonòmic de serradora i envasos de la Comunitat Valenciana

• CCOO de l'Hàbitat de País Valencià signa aquest conveni que tindrà vigència fins a l'any 2022

Després d'una llarga negociació el 27 de setembre es van reunir, per la part empresarial ASYFE i per la part social, com a sindicat majoritari en el sector, CCOO de l'Hàbitat de País Valencià, per a la signatura del Conveni col·lectiu de serradora i envasos de la Comunitat Valenciana.

29/09/2021.
Signatura del Conveni autonòmic de serradora i envasos de la Comunitat Valenciana

Aquest estava sense efecte des de l'any 2013 i gràcies a l'obstinació de CCOO de l'Hàbitat de País Valencià els treballadors i les treballadores d'aquest sector ja disposen d'un conveni vigent, la qual cosa comporta que l'equiparació de salaris en aquest sector i a tot el País València ja siga efectiva. A més significa per als treballadors i les treballadores de Castelló un augment proper a un 12 %, que afectarà més de 500 treballadors i treballadores.

S'ha signat per a 2 anys amb els increments salarials següents:

Últim trimestre de 2021 un 2 % més una paga addicional de 200 euros i un 1,5 % per a 2022.

Des de CCOO de l'Hàbitat de País Valencià es valora positivament l'acord assolit entre les parts i s'agraeix la confiança que han dipositat en CCOO de l'Hàbitat de País Valencià els treballadors i les treballadores del sector durant tot el procés que ha durat la negociació col·lectiva.