Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Treballadors i treballadores del sector del metall d'Alacant es mobilitzen per un Conveni digne

CCOO d'Indústria PV i UGT-FICA donen per trencades les negociacions del Conveni col·lectiu de la indústria del metall d'Alacant i criden a la mobilització el pròxim dia 15 de setembre, en defensa d'un conveni digne

10/09/2021.
    Mobilització Conveni del metall.

Després de mesos de negociació amb l'objectiu d'arribar a un principi d'acord per al Conveni amb la Federació d'Empresaris del Metall d'Alacant (FEMPA), avui podem dir que no ha sigut possible.

Davant les propostes de millora plantejades des d'UGT FICA PV i CCOO Indústria PV, ens hem trobat una patronal (FEMPA) inflexible i poc sensible a la situació dels treballadors i de les treballadores del sector metall d'Alacant, que s'han vist especialment afectats i afectades com a conseqüència de la pandèmia.

Des de les organitzacions sindicals hem mostrat en tot moment la voluntat d'acostar postures, però la patronal continua exigint més sacrificis i afig a última hora a la negociació assumptes que no havien sigut tractats en la Mesa.

Una vegada arribats a aquesta situació, els treballadors i les treballadores hem d'eixir al carrer per defensar allò que entenem raonable i que fa justícia a l'esforç diari dels treballadors i de les treballadores del sector.

Us convoquem a una manifestació el dia 15 de setembre a les 10.00 h a Alacant per lluitar pel nostre futur i el de les nostres famílies.

El recorregut de la manifestació serà: RENFE (avinguda Salamanca), avinguda Maissonnave, plaça Calvo Sotelo i plaça Muntanyeta