Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Pilkington Automotive SA anuncia un ERO i el tancament de la planta de laminatge de Sagunt

El Comité d'Empresa de Pilkington Automotive España S.A. ha convocat a la plantilla a una assemblea general en la qual s'informarà dels detalls de la reunió mantinguda ahir amb la Direcció, en la qual es va comunicar la decisió del tancament de la planta. La representació sindical dona per trencats tots els acords i sol•licita la devolució immediata dels diners de les pagues extres.

08/09/2021.
    Concentració davant la planta saguntina de Plikington Automotive SA

La Direcció de l'empresa i del Grup van comunicar al Comité d'Empresa la decisió de tancar la línia de laminatge a Sagunt i l'inici d'un projecte per a analitzar els detalls del tancament, així com per a buscar solucions que donen viabilitat a la resta de la planta.

En el termini de dues setmanes a un mes, presentaran un expedient de regulació d'ocupació per a donar inici al període de consultes establit legalment.

La Representació Legal dels Treballadors ha manifestat la seua decepció davant la rendició de la Direcció de l'empresa i del Grup "que decideixen deixar de lluitar pel futur, deixar d'oferir parabrises des de la nostra planta. Decideixen tancar i acomiadar" i han valorat el gran esforç que està realitzant la plantilla.