Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Reunió de la Comissió Executiva de Pensionistes de la Ribera-la Safor

El passat 9 de juliol va tenir lloc la Comissió Executiva de Pensionistes de la comarca de la Ribera-la Safor, amb la presència del secretari general de la Federació de Pensionistes CCOO PV.

26/07/2021.
    Mesa de la reunió de la CE de Pensionistes CCOO en la Ribera-la Safor

En aquesta reunió es va traslladar la visió i pla de treball que des de la Secretaria General de la Federació de Pensionistes es vol abordar amb vista als pròxims quatre anys. També es va informar tant de l'estructura de la Comissió Executiva Federal, com de la composició de les diferents àrees de treball, oferint la possibilitat d'integració en aquestes d'aquelles persones de l'Executiva comarcal que hi vulguen participar.

Per la seua banda, el secretari general del sindicat a la comarca, Francisco Román González, va agrair la presència a Evaristo Soto Paños, i en la seua intervenció va traslladar diferents assumptes d'importància que afecten el seu territori. Finalment, Román va manifestar la seua disposició personal i el compromís de l'Executiva a treballar en línia amb la Federació, en aquells temes que se li requerisquen.