Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

‘Trabajadora del hogar’: informació útil per a dignificar el sector

El butlletí editat per la Federació de Construcció i Serveis de CCOO PV recull tota l'activitat sindical dirigida a aquest col·lectiu de treballadores, amb les principals reivindicacions i els tallers informatius previstos per a donar a conéixer els seus drets.

25/05/2021.
    Taller informatiu per a treballadores de la llar.

Després d'un any de pandèmia, torna el butlletí ‘Trabajadora del hogar, amb informació d'interés per al col·lectiu de treballadores. La publicació conté l'activitat sindical del grup de Treballadores de la Llar de CCOO PV, integrat en la Federació de Construcció i Serveis PV, així com informacions d'interés sobre normatives o drets o deures.

‘Trabajadora del hogar’ recull les reivindicacions de CCOO PV per a dignificar aquest sector, molt castigat per les conseqüències de la pandèmia, com la ratificació del Conveni 189 de l’OIT sobre treballadores domèstiques per part del Govern central. Aquest conveni estableix que aquest col·lectiu ha de gaudir de condicions no menys favorables que les aplicades a la resta de persones treballadores en general.

El butlletí quadrimestral també conté el testimoniatge personal d'una treballadora de la llar a València i anuncia els tallers informatius previstos, presencials i en línia, fins a mitjan juny.