Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

CCOO revalida la seua majoria en TK Galmed

La candidatura de Comissions Obreres ha aconseguit la totalitat de les 9 persones representants a elegir, en una votació en la qual participà més del 50 % de la plantilla, la qual cosa dona suport al treball realitzat durant els mesos anteriors.

20/05/2021.
    CCOO ha aconseguit la totalitat dels 9 delegats a triar en les ES realitzades en Thyssekrupp Galmed

El Sindicat Intercomarcal de CCOO Indústria del Camp de Morvedre i Alt Palància valora la confiança majoritària d'una plantilla de treballadors i treballadores que, malgrat les dificultats passades i la reactivació fa 4 anys, continuen confiant i defensant l'honestedat, el treball ben fet i la tasca que els delegats i les delegades de CCOO realitzen dia a dia.

Durant la jornada s'han desplaçat fins a les instal·lacions el nou secretari general de CCOO d'Indústria al País Valencià, Juan José Picazo, així com el secretari general recentment triat, Jorge Cruz, en representació de CCOO Indústria al Camp de Morvedre. Ambdós han manifestat el seu agraïment públic a la tasca militant dels afiliats i simpatitzants de Tk Galmed que han contribuït a la consecució dels resultats obtinguts.

"Que la plantilla decidisca mantindre's unida i presentar-se en ambdós col·legis electorals per Comissions Obreres és una prova del suport que els integrants de la candidatura tenen dels seus companys i companyes, així com el reconeixement al treball realitzat per aquest sindicat en tota la història de Galmed" han manifestat.

Així mateix, per si no fos suficient amb presentar-se per un únic sindicat, amb la seua alta participació, la plantilla ha enviat a la Direcció, un senyal de suport i unió entorn dels seus representants sindicals, en uns comicis en què podria esperar-se un baix percentatge de vots en no haver-hi rivalitat entre sindicats.