Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Procés selectiu policies d'Almoradí

CCOO reclama la intervenció de la Conselleria de Transparència i l’Agència Valenciana Antifrau davant el procés selectiu de policies a Almoradí

El sindicat considera clarament injust el sistema emprat per a la correcció del primer exercici tipus test del procés selectiu per a cobrir, per torn lliure, una plaça d'agent de la policia local de l'Ajuntament d'Almoradí, en virtut del qual dues preguntes errònies en descomptaven una correcta.

17/05/2021.
    Policia Local d'Almoradi

El coordinador del sector de l'Administració local de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO PV, Juan Piqueras Martínez, ha remés sengles denúncies davant la Conselleria de Transparència i l'Agència Valenciana Antifrau i ha reclamat la seua intervenció davant els dubtes sobre l'objectivitat amb què es va confeccionar el qüestionari.

A més, s'han rebut moltes queixes respecte a la dificultat d'aquesta prova tipus test i s'observa que tan sols dues persones dels 99 aspirants l’han superada, cosa que ha generat dubtes sobre l'objectivitat amb què es va confeccionar el qüestionari. Els dos únics aprovats presenten puntuacions molt dispars, una cosa impròpia en una oposició, ja que un ha obtingut un 8,10 i un altre, un 5,30.

FSC CCOO PV ha sol·licitat que per part de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica i l'Agència Valenciana Antifrau es facen les comprovacions oportunes amb la finalitat de determinar si aqueix examen s'ha dut a terme respectant totes les garanties de les persones aspirants, així com la transparència, objectivitat i imparcialitat del tribunal qualificador.