Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Concentracions per avançar en igualtat: ‘Vives, lliures unides en acció i reivindicació’

CCOO PV ha convocat concentracions en els centres de treball i en totes les seues seus al llarg del País Valencià, pels drets de les dones, per la igualtat efectiva, per una societat basada en la justícia i en la qualitat democràtica.

08/03/2021.
    Concentració a Elx.

Han estat concentracions simbòliques amb aforament limitat, adaptades a la situació derivada de la pandèmia, però amb el mateix caire reivindicatiu: Vives, lliures, unides, en acció i reivindicació.

Enguany, especialment, CCOO PV ha reivindicat l’augment de l’SMI, junt amb la derogació de la reforma laboral i la de pensions de 2013; un sistema públic de cures basat en l’ocupació de qualitat; polítiques actives d’ocupació amb perspectiva de gènere; accions i compromís amb l’erradicació de les violències; perspectiva de gènere en la reconstrucció i la ratificació dels convenis C189 sobre treball domèstic i C190 sobre violència i assetjament en el treball.