Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

CCOO denuncia que un acomiadament improcedent en l’Ajuntament de Gàtova afavoreix un familiar del regidor d’Urbanisme

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO PV denunciarà el que considera falta de l'ètica exigible a les administracions públiques. El sindicat critica a més el cost de diners públics de la indemnització a un treballador amb 9 anys d'antiguitat, i les sospites de nepotisme, si aquest fos finalment substituït per un familiar d'un regidor.

25/02/2021.
    Ajuntament de Gàtova

El delegat de la FSC de CCOO ala UI de Comarques de l'Interior, Manuel Montaner, ha denunciat l'acomiadament per part de l'alcalde de l'Ajuntament de Gàtova, d'un treballador del consistori, amb 9 anys d'antiguitat i la categoria d'oficial de primera.

L'Ajuntament reconeix la improcedència de l'acomiadament del treballador que desenvolupava treballs d'obra en general, manteniment del cementeri i soterrador, lampista de les aigües municipals, manteniment d'equips i bombes, i encarregat de les persones contractades per subvencions públiques.

Montaner denuncia les “actituds caciquils de l'alcalde i la regidora de Personal, impròpies del segle XXI”, amb l'agreujant de tracte de favor cap a familiars o amics, atorgant càrrecs o ocupacions públiques pel mer fet de ser-ho. El representant sindical denuncia la contractació directa d'un familiar del regidor d'Urbanisme per substituir el treballador acomiadat.

La FSC CCO PV ha anunciat la intenció de denunciar el que considera una contractació a dit, i insta a fiscalia a “actuar contra aquestes injustícies i apartar els corruptes de les administracions públiques”.