Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

L’assetjament laboral i les implicacions de la covid-19, temes destacats del ‘Salut i treball’

El butlletí digital de CCOO PV es fa ressò de la campanya de l’OIT sobre violència i assetjament en el treball. Aquest número també informa sobre mesures de prevenció davant la covid-19 i recull propostes per a la sortida del sector turístic i hostaler després de la pandèmia.

28/01/2021.
    Salut i treball, número 18

La Secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV publica el número 18 del butlletí ‘Salut i treball’, que en aquesta edició dedica un espai destacat a la campanya de l’OIT sobre violència i assetjament en el treball.

Una vegada més, les implicacions de la covid-19 protagonitzen les informacions. El butlletí alerta sobre l’infraregistre d’accidents de treball per aquesta causa i informa de les mesures de prevenció pel que fa a la ventilació en espais interiors. També inclou una sèrie de propostes per a la sortida del sector turístic, després de l’impacte de la pandèmia.

Finalment, el ‘Salut i treball’ recull informacions sobre medi ambient, per exemple sobre què es pot fer des del món laboral per mitigar els efectes del canvi climàtic.