Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 abril 2024.

CCOO PV incrementa la seua afiliació l’any 2020

En un any tan difícil, amb una crisi sanitària i social sense precedents, l'afiliació de CCOO PV augmenta en més de mil persones respecte a 2019. Del total d'altes registrades, més de la meitat són dones, procedents de tots els sectors. El sindicat també valora l'afiliació de joves i destaca la tendència creixent de les persones migrants.

11/01/2021.
    Evolució afiliació CS CCOO PV

CCOO PV clou l'any 2020 amb un total de 104.928 persones afiliades, xifra que suposa un increment net de 1076 persones, respecte a l’any 2019 i un percentatge de creixement interanual de l’1.04 %.

Del total d'altes registrades en aquest passat any, el 55 % correspon a dones, un creixement constant i general iniciat l’any anterior, i en la totalitat dels sectors. Aquesta tendència de feminització de la nostra afiliació i, per tant, de la nostra organització sindical, s’hi consolida: les 56.104 dones afiliades representen el 54.87 % del total de les persones afiliades a CCOO PV.

A més, CCOO PV valora el comportament de les persones menors de 30 anys que han fet el pas amb l’afiliació al sindicat i el tenen com a una eina útil per a defensar els seus drets, combatre les seues desigualtats i les seues situacions de precarietat. Del total d'altes registrades en aquest any, 1747 persones són menors de 30 anys, cosa que representa el 13.63 % del total de les altes realitzades.

Actualment, el sindicat aconsegueix quasi 5000 persones joves, menors de 30 anys, afiliades a la nostra organització, que representen un 4.73 % del total.

Finalment, CCOO PV també destaca l'afiliació migrant, que supera el 10 % del total, i que, de la mateixa manera que les dones, manté la seua tendència creixent.