Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Eleccions sindicals

CCOO majoria en Elecnor Telecomunicaciones i José Manuel Pardo

La corba ascendent de representació de CCOO d'Indústria PV s'estén a les telecomunicacions amb el resultat en Elecnor València i a la recol•lecció de cítrics, en l'empresa Jose Manuel Pardo.

23/12/2020.
    Mesa de votació eleccions sindicals

La candidatura de Comissions Obreres ha guanyat 5 representants (passa de 2 a 7) en el Comité d'Empresa d’Elecnor Telecomunicaciones de València, s’alça amb la majoria en aquest, i és l'únic sindicat que creix substancialment en la seua representació després de l'augment de nombre d'integrants.

Dels 13 representants que s'han triat CCOO ha obtingut 7 delegats, guanya 5 representants; mentre que CGT en perd 1, passa de 6 a 5; i UGT manté l'únic que en enia.

El sindicat també ha augmentat el nombre de membres a triar en l'empresa José Manuel Pardo de Xeresa, que s'ha inclinat per les sigles de CCOO, ja que les cinc persones que s'han triat són d'aquest sindicat. També en aquest cas del sector de recol·lecció, el creixement dels dos delegats que es triaven al marge dels tres dels quals ja disposava han anat a parar a CCOO, com a mostra del seu bon fer.

CCOO d'Indústria PV felicita l'elecció dels seus representants per haver consolidat les seues sigles en l'empresa, agraeix el suport de les persones que l'han votada i anima a totes les persones a participar activament en la construcció d'un front comú que reforce el sindicat, i els seus representants, per continuar millorant les condicions de treball en l'empresa, a través de l'afiliació.