Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Projecte Seus Segures

La situació d’excepcionalitat viscuda amb la pandèmia ha demostrat que moltes dones en risc de violència de gènere veuen limitada la seua capacitat de denúncia i d’accés als serveis especialitzats. Per aquest motiu, CCOO PV posa els locals del sindicat a la seua disposició, oferint la possibilitat d’utilitzar-los com a nexes d’unió amb els recursos disponibles al seu abast.

17/11/2020.
    Guia de recursos especialitzados

Amb l’objectiu de facilitar el contacte amb els recursos especialitzats s’han recopilat en una guia que estarà disponible a totes les seus de Comissions Obreres al País Valencià, perquè el personal que hi atén puga facilitar aquesta informació a les persones que la sol·liciten.

D’altra banda i com el sindicat ja feia, les treballadores víctimes de violència de gènere que vulguen conéixer els drets que tenen en l’àmbit laboral o necessiten atenció sindical al respecte, així com les treballadores que es puguen trobar en una situació d’assetjament sexual o per raó de sexe al seus centres de treball, seran ateses sindicalment.

Les violències masclistes ens afecten a totes i el seu rebuig és una qüestió de totes i tots, per aquest motiu CCOO PV en coherència amb el seu compromís amb l’erradicació d’aquestes violències posa la seua xarxa de seus al servei d’aquest Projecte.