Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

L’impacte de la pandèmia en el món laboral, tema central del nou ‘Salut i treball’

• Tema central del nou ‘Salut i treball’

El butlletí digital sobre salut laboral, prevenció de riscos i medi ambient, dedica l’especial de juliol als efectes de la pandèmia de la COVID-19 en el món del treball. A més, informa sobre l’Acord de reconstrucció per a recuperar l’economia i l’ocupació.

24/07/2020.
Portada Salut i treball, valencià

La Secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV edita una nova edició del butlletí ‘Salut i treball’, una publicació digital amb continguts sobre prevenció de riscos laborals, malalties professionals, promoció de la salut en el treball i medi ambient.

Aquest número conté informacions relacionades amb els efectes de la pandèmia en les condiciones de treball dels treballadors i de les treballadores, i fa ressò especial de les conseqüències en la salut del treball a distància. A més, dedica un espai al recent acord de reconstrucció ‘Alcem-nos’, adoptat entre la Generalitat i els agents socials, un pacte centrat en la recuperació econòmica i en la creació d’ocupació.

La publicació també informa sobre els riscos davant les onades de calor i sobre la tramitació de la Llei autonòmica de canvi climàtic i transició ecològica.