Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

CCOO PV proposa un recorregut amb guia virtual de la ruta Carmelina Sánchez-Cutillas

CCOO PV, en col·laboració amb l’Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL), ofereix una ruta literària pels indrets d’Altea amb la finalitat de retre homenatge a la vida i obra de Carmelina Sánchez-Cutillas, considerada per aquesta institució com a escriptora de l’any 2020. Aquells qui facen la ruta tindran un obsequi ben especial: el còmic de l’autora editat per l’AVL.

21/07/2020.
    Cartell visita virtual guiada

Amb motiu de l’any Carmelina Sánchez-Cutillas, impulsat per l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, CCOO PV va preparar una ruta literària per homenatjar la seua figura. A causa de l’alerta sanitària que hi va haver fa uns mesos, vam haver de cancel·lar-la i ajornar-la. Finalment, proposem una modalitat que considerem encertada per a les condicions de mobilitat i distanciament actuals: enllestir-la amb un format virtual de lliure accés.

Com podreu veure al final de la notícia, hi ha un enllaç amb tots els punts que cal seguir de la ruta, el mapa i els textos que s’hi hauran de llegir, així com la informació pertinent que justifica perquè cada indret és important. La Secretaria de Cultura de CCOO PV vos anima a fer-la i, a més a més, aconseguireu un còmic de Carmelina Sánchez-Cutillas, editat per l’AVL enguany.

La dinàmica que vos proposem és la següent:

• Fer la ruta tal i com està presentada en l’enllaç que teniu més avall.
    • Haureu d’enviar un correu electrònic a cultura@pv.ccoo.es amb tres fotografies de vosaltres en tres dels indrets de la ruta, acompanyades d’una frase dels textos adjuntats.
    • El termini per participar i enviar les fotografies s’inicia el 20 de juliol i clourà el 4 de setembre.
    • Podeu recollir el còmic sobre la vida de l’autora en qualsevol seu de CCOO PV d’acord amb el que indiqueu al correu amb les fotografies.

Esperem que la gaudiu i que vos animeu totes i tots!

Mapa, recorregut i textos relatius a la ruta: https://url2.cl/zqXNA