Comisiones Obreras del País Valenciano | 5 de agosto de 2020

FOREM PV oferta sis cursos de formació gratuïta per a persones aturades

Els cursos oferits per FOREM PV formen part de la formació gratuïta emmarcada en el VI Pacte per l'ocupació de la ciutat de valència per a persones en situació d'atur, inscrites en oficines del SERVEF de la ciutat i empadronades en València. Dirigits prioritàriament a col·lectius de dificultats especials per a la seua inserció en el mercat laboral, com són les dones, els joves, les persones aturades majors de 45 anys, aturades de llarga durada, amb diversitat funcional i, en general, qui es trobe en situació d’exclusió social.

21/07/2020.
    Cursos gratuïts del Pacte per l'ocupació de la ciutat de València

La Fundació per a l'ocupació i la formació FOREM PV realitza cursos gratuïts adreçants a persones aturades. Pel setembre esta previst l'inici de sis cursos en diferents modalitats d'impartició (presencial, teleformació, presencial virtualitzada...)

Conducció de carretons: Presencial (30 hores).

Ofimàtica (MF0233_2): Teleformació (190 hores).

Monitor/a de mejador escolar: Presencial virtualitzada (30 hores)

Animació turística: Presencial virtualitzada (50 hores)

Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials (SSCS0208): Teleformació (370 hores)

Anglés B1: Teleformació (280 hores)