Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 abril 2024.

La Fundació Pau i Solidaritat PV organitza l’edició en línia del curs 'Transformació social en la pràctica educativa'

La formació tindrà lloc els dies 15, 20, 22 i 27 de juliol i està destinada a aquelles persones que vulguen conéixer més sobre la transformació social i la sostenibilitat i, en especial, per al professorat implicat en portar la ciutadania global a l’aula.

08/07/2020.
    Curs Pau i Solidaritat PV

El proper dimecres 15 de juliol de matí se celebrarà la primera sessió del curs a càrrec del personal tècnic de l’entitat Pau i Solidaritat PV i es tractaran temes relatius a la cooperació per al desenvolupament que la Fundació porta a terme des de 1992 i la vincularan amb l’educació per a la transformació social, tasca de la Fundació des de la mateixa data.

Seguidament, es realitzarà la segona sessió el 20 de juliol pel matí de la mà de Yayo Herrero, professora, investigadora i activista ecofeminista. Amb ella es tractaran qüestions essencials per a la transformació social com la sostenibilitat de la vida i la necessitat de posar l’equilibri ambiental en el centre.

Les sessions següents -22 i 27- estaran enfocades al plantejament de l’educació per a la ciutadania global des de vessants pràctics i teòrics, on es proporcionaran elements de reflexió i transformació per dur la ciutadania global tant a espais educatius formals com a qualsevol espai de transformació i d’activisme social en favor de la vida, la sostenibilitat i el respecte als drets humans.

Aquesta part es farà el 22 de juliol amb les tècniques d’Educació per al Desenvolupament de Pau i Solidaritat i el 27 de juliol amb la participació de Carlos Gómez, mestre d’Educació Primària, especialitzat en Educació per al Desenvolupament i coordinador del Projecte Willka, un projecte que vincula cooperació a Madagascar amb educació per la transformació social al territori valencià.

La realització d'aquest curs s'emmarca en el projecte 'Interactuem: Formació per a docents' que porta endavant la Fundació Pau i Solidaritat PV (ONGD de CCOO PV) amb el cofinançament de la Generalitat Valenciana.

La formació està destinada a aquelles persones que vulguen conéixer més al voltant de la transformació social i la sostenibilitat de la vida i, en especial, per al professorat implicat en portar la ciutadania global a l’aula. Les persones assistents podran connectar-se mitjançant un enllaç de Zoom els dies 15, 20, 22 i 27 de juliol de 10 a 12.30 h del matí, aquelles persones que siguen docents tindran homologat el curs de 10 hores per la Conselleria d’Educació gràcies a la Federació d’Ensenyament de CCOO PV, per a les persones no docents es certificarà per la Fundació.

Les persones interessades a participar en aquest curs poden inscriure's clicant ací.