Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Especial serveis 2020: tots els avantatges per a l’afiliació

CCOO PV publica el butlletí digital ‘Especial serveis’, un recull de totes les empreses que ofereixen avantatges addicionals per a l’afiliació del sindicat. A més, inclou tots els serveis sindicals d'assessorament especialitzat, serveis jurídics i formació.

03/07/2020.
    Especial serveis 2020

La secretaria de Política Electoral i Afiliació de CCOO PV edita la revista ‘Notícies Sindicals: Especial serveis’, una publicació digital que recull totes les ofertes dirigides a l’afiliació del sindicat. El llistat inclou activitats esportives, bufets d’advocacia, autoescoles, càmpings, hotels, centres d’estètica, clíniques dentals i oftalmològiques, gabinets de psicologia, entre molts altres serveis.

El butlletí també detalla tots els serveis que ofereix el sindicat, com ara els serveis jurídics, l’assessorament especialitzat (dona, estrangeria, LGTBI, joventut, salut, dependència i treball de la llar), la formació dels treballadors i de les treballadores i els cursos de valencià.

La política d’atenció a l’afiliació manté una actualització permanent, tant en ofertes com en serveis adreçats a garantir uns avantatges addicionals.

La revista es pot descarregar o consultar des de la pàgina web. Totes les ofertes i els serveis d'assessorament també es poden trobar en en l'apartat Serveis a l’afiliació.

Aquesta publicació està editada amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport