Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

La UTE Alacant dona les gràcies pel suport rebut tant per la ciutadania com per les administracions

El Comité d'Empresa de la UTE Alacant, empresa especialitzada en neteja, recollida i tractament de residus, agraeix les mostres de suport rebudes per part de ciutadans, associacions veïnals, partits polítics i Ajuntament d'Alacant, entre altres

24/03/2020.
    UTE Alacant

Des del Comité d'Empresa de la UTE Alacant, del qual forma part CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, es dona les gràcies a totes les persones, associacions i administracions que amb les seues accions ens han mostrat el seu suport desinteressat, recordant-nos que estem tots units per la mateixa causa.

Tots els vostres comentaris en xarxes socials, mostres de gratitud de particulars a peu de carrer i trucades telefòniques a l'empresa oferint l’ajuda desinteressada, ens permet continuar complint amb el nostre objectiu amb més força i ànim si és possible.

Aquest objectiu no és un altre més que mantindre a aquesta ciutat i a tots els ciutadans, que esteu fent un esforç tan gran quedant-vos a casa, neta i desinfectada per combatre aquesta greu pandèmia que tant de mal i dolor està causant.

Així mateix, per part nostra, volem aprofitar l'ocasió per donar les gràcies a l'empresa UTE Alacant, pel gran esforç que estan realitzant per a protegir a tots els seus treballadors i treballadores, proporcionant tots els materials i recursos que estan a la seua disposició.

Estem tots junts i units per i per al bé de la nostra ciutat.

Estigueu segurs que ens heu donat una injecció de força per continuar treballant amb mes ànim que mai per i per a totes vosaltres.