Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

CCOO enceta la campanya d’oci i vacances 2020

• Avantatges per a l’afiliació en la reserva de places i serveis d’oci i temps lliure

En breu estarà disponible a totes les seus de CCOO el nou fullet amb l'oferta d'oci, vacances i temps lliure per a 2020. S’hi recull la informació relativa a les residències de temps lliure. Una vegada finalitzat el termini, es realitzarà un sorteig a la fi del mes de març i es contactarà amb aquelles persones que obtinguen plaça.

10/01/2020.
Portada del fullet vacances 2010

Termini de recepció de sol·licituds: del 13 de gener al 13 de març de 2020

Accés als fulls de sol·licituds (apartat de documents relacionats al web de serveis estatal): fulls de sol·licitud

Residències de temps lliure amb les quals CCOO té un acord per a la reserva de places:

- Panxón (Pontevedra)

- Carballiño (Orense)

- El Puig (València)

- Orihuela del Tremedal (Terol)

- Morillo de Tou (Osca)

- Hosteria del Huerna (Astúries)

- La Casona de la Pineda (Segòvia)

S'hi incorpora amb el mateix tractament que les residències de temps lliure una part de cadascun dels nostres establiments propis.

Pots accedir a més informació de les diferents residències clicant en l’enllaç "Vincles d'interés relacionats" o bé a través del menú de la web Oci, turisme i temps lliure -- Allotjaments -- Residències de temps Lliure

El sindicat no gestiona les places de les residències d'Andalusia i Navacerrada.

Les sol·licituds de Navacerrada s'entreguen en la mateixa residència.

Les sol·licituds per a les residències d'Andalusia s'envien en temporada alta a la Junta d'Andalusia, i la resta de l'any a les mateixes residències. Per a més informació sobre residències a Andalucia: http://www.juntadeandalucia.es/servicios/otros-tramites/detalle/11008.html

FULLS DE SOL·LICITUD:

Disponibles en la secció "Documents relacionats", en la qual també apareix informació relativa a preus i torns en cadascuna de les residències (en permanent actualització). És possible triar un màxim de dues opcions: bé una única residència marcant dos torns, o bé dues residències seleccionant un torn en cadascuna (en aquest cas s’han d'emplenar dues sol·licituds, una per cada residència).

DOCUMENTACIÓ A APORTAR:

És indispensable per a l'acceptació de qualsevol sol·licitud, la documentació següent:

Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant i acompanyants majors de 14 anys.

Fotocòpia del Llibre de família en cas de família nombrosa.

Fotocòpia del certificat mèdic per a acreditar el grau de minusvalidesa.

Les sol·licituds i la documentació necessària de cadascuna d'aquestes han d'entregar-se en la federació sindical o en la seu de CCOO al territori on s’estiga afiliat/ada.