Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Oferta d’ocupació a CCOO PV en l’àrea de formació sindical

CCOO PV inicia un procés de selecció de personal per a cobrir una oferta d'ocupació temporal en l'àrea de formació sindical. Busquem una persona metòdica, organitzada, dinàmica i amb capacitat de treballar en grup. Les persones interessades poden formalitzar la inscripció en el procés de selecció fins al dia 17 de desembre.

13/12/2019.
    Oferta d’ocupació a CCOO PV en l’àrea de formació sindical.

Els requisits i les condicions exigits estan en l'oferta següent:

OFERTA D'OCUPACIÓ: ÀREA FORMACIÓ SINDICAL

CCOO PV necessita cobrir, el lloc de TÈCNIC/A FORMACIÓ per a València.

LLOC DE TREBALL

Nombre de llocs: 1

Grup professional: III – Tècnic/a formació

Contracte: Obra o servei

Jornada: Jornada completa

Horaris: Dilluns a divendres amb la flexibilitat exigida pel treball

Durada: Finalització del projecte formatiu

Lloc de treball: València (amb desplaçaments al País Valencià) dependent de la Secretaria de Formació Sindical

Retribució: Nivell salarial III

FUNCIONS:

A títol enunciatiu totes aquelles activitats que per analogia són equiparables a les següents:

Criteris generals grup professional III:

Són persones amb alt grau d'autonomia, d’iniciativa i de responsabilitat que fan tasques tècniques complexes, amb objectius globals definits o que tenen un alt contingut intel·lectual i d'interrelació humana. També aquelles responsables directes de la integració, coordinació i supervisió de funcions realitzades per un conjunt de col·laboradors en una mateixa àrea funcional.

Tasques:

Dissenyar, gestionar i avaluar els processos específics de l’àrea formativa que desenvolupa CCOO PV.Participar en les gestions d'accions de promoció i sensibilització d'aspectes relacionats amb la fi social del sindicat.Realització d'informes per a l'ús de les diferents instàncies organitzatives del sindicat, relacionats amb la seua matèria de coneixement.Executar cadascun dels processos, definits pel rol professional, que tinga sota la seua responsabilitat.Proposta de nous camps de recerca en l'àmbit formatiu corresponent.Impartició de cursos i mòduls formatius de contingut sindical en matèria de contractació, salari, negociació col·lectiva, salut laboral, plans d'igualtat.Elaboració, revisió i actualització de materials formatius.Col·laboració en altres tasques sindicals

REQUISITS

Titulació oficial de grau (o titulació universitària equivalent) preferentment en dret relacions laborals.

Màster en prevenció de riscos laborals.Formació acreditada en igualtat de tracte i oportunitats (mínim 60 h).Acreditació acadèmica en formació de formadors.Coneixements i experiència en activitat sindical.Coneixements informàtics a nivell usuari.Disponibilitat per a viatjar.Carnet de conduir i cotxe propi.

A VALORAR

Domini d'un segon idioma, valencià.Formació complementària en relació al lloc de treball.Iniciativa, capacitat d'adaptació i habilitats socials.Afiliació.

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

Entrevistes de selecció.Possibilitat de prova d'idoneïtat.

Les persones interessades poden formalitzar la inscripció en el procés de selecció, enviant el currículum, amb DNI i correu electrònic, a: personalpv@pv.ccoo.es i referència FORMACIÓ SINDICAL, fins al dia 17/12/2019.