Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Nova edició del butlletí ‘Salut i Treball’

La publicació digital sobre prevenció de riscos laborals i medi ambient informa sobre les protestes sindicals contra l’acomiadament per emmalaltir, un fet avalat per una recent Sentència del Tribunal Constitucional. Aquest nou número també alerta sobre el risc d’inundació de la població valenciana i analitza l’ús dels equips de protecció individual.

03/12/2019.
    Salut i Treball, número 13.

La Secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV edita el número 13 del butlletí ‘Salut i Treball’. La notícia de capçalera està dedicada a les mobilitzacions sindicals per l’acomiadament per emmalaltir i analitza les conseqüències de la Sentència del TC que avala aquest fet, recollit en l’article 52.d de l’Estatut dels treballadors, modificat en la reforma laboral de 2012.

La publicació bimensual també inclou l’espai ‘Pareu les màquines’, que enguany està dedicat a la població afectada pel risc d’inundació. La secció d’assessorament analitza l’ús incorrecte dels equips de protecció individual dels treballadors i de les treballadores. L’espai ‘Defensa la teua postura’ explica tota l’activitat d’aquesta campanya sobre prevenció de riscos laborals amb perspectiva de gènere.