Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

#6DPorElClima #COPforFuture

CCOO PV se suma a la marxa pel clima

El dia 6 de desembre  CCOO PV se sumà a la mobilització pel clima convocada a Madrid amb motiu de la celebració de la Cimera de les Parts de Canvi Climàtic (COP25) de Nacions Unides en la capital espanyola, per a reivindicar una transició socialment justa i un canvi de model productiu i de consum que no deixe a ningú arrere.

06/12/2019.
    Presència valenciana en la mobilització

El sindicat secundà aquesta resposta global a la urgència climàtica a la qual s'enfronta el planeta, i que ha provocat que el Parlament Europeu haja declarat la #EmergenciaClimática en tota Europa, només uns dies abans de la Cimera del Clima a Madrid i després del coneixement que la concentració de gasos d'efecte d'hivernacle en l'atmosfera va marcar un nou rècord en 2018.

Comissions Obreres forma part de la plataforma Aliança pel clima, formada per més de 400 organitzacions que representen al moviment ecologista, sindical, de cooperació al desenvolupament, ciència i investigació i consumidors. Amb motiu de la marxa, s'organitzaren autobusos per a facilitar el desplaçament a la manifestació que arrancà a les 18 hores des d'Atocha fins a Nous ministeris.