Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Els nous models de formació professional, a debat

• 20 i 26 de novembre a la seu de CCOO PV (pl. Nàpols i Sicília, 5, València).

La Federació d'Ensenyament de CCOO PV organitza les II Jornades de Formació Professonal, un debat amb docents, representants de la Generalitat Valenciana i dirigents sindicals.

11/11/2019.
II Jornades d'FP

La Federació d'Ensenyament de CCOO PV organitza la segona edició d'aquestes jornades, l'objectiu de les quals és debatre al voltant dels nous models de formació professional. Tindran lloc els dies 20 i 26 de novembre, a la sala d'actes de CCOO PV.

En les jornades participaran ponents com ara: Enric Nomdedéu, secretari autonòmic d’Ocupació i director de LABORA; José Barrachina, secretari del CIFP Ausiàs March; Francisco Javier Cano, professor FOL IES Jordi de Sant Jordi; María José Sánchez, orientadora del CIFP Ciutat de l’Aprenent de València; Juan Alcolea, secretari d’Indústria CCOO PV; Ana M. García, secretària de Formació i Ocupació.

Aquestes jornades estan homologades per la Conselleria d'Educació al personal docent, personal tècnic educatiu i personal que haja finalitzat els graus i màster (vegeu els supòsits d'homologació).

INSCRIPCIONS