Comisiones Obreras del País Valenciano | 21 de septiembre de 2019

CAMPANYA SMI

CCOO denunciarà a l'Hospital Provincial de Castelló per l'amortització de cinc places de personal funcionari

En opinió del sindicat, el mètode que s'està utilitzant per a regular la plantilla (amortitzar places de personal funcionari per a crear llocs de personal laboral) incompleix la Llei de Funció Pública i, per tant, és susceptible de ser resolta en els tribunals.

22/08/2019.
    Hospital Provincial

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO PV ha reaccionat de forma immediata  a la publicació, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), de la modificació de plantilla i relació de llocs de treball (RPT) del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló. I ho ha fet per a anunciar que denunciarà a la direcció d'aquest centre per l'amortització de cinc places de personal funcionari.

A més, des de la FSS-CCOO PV s'ha criticat la falta de negociació i transparència de la direcció del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, que deixa incògnites com les de sobre quina massa salarial se sustentarà aquesta modificació de la plantilla.

El sindicat també ha qüestionat l'actitud de la Conselleria de Sanitat, que està aprofitant el mes d'agost per a publicar de forma oficial les novetats sobre la modificació de la plantilla, un assumpte de vital importància en el funcionament del centre, esquivant així qualsevol possibilitat de negociació amb la representació legal de treballadors i treballadores, “una qüestió reprovable quan davant tenim un govern progressista”.

CCOO considera que el Consorci Hospitalari hauria d'esperar a la fallada del Tribunal Superior abans de seguir amb els canvis. El sindicat  ja va recorrer les primeres transformacions de personal i la magistrada va donar-li la raó, declarant la nul·litat.