Comisiones Obreras del País Valenciano | 22 de julio de 2019

CAMPANYA SMI

Participa amb CCOO en la manifestació de l'Orgull a Alacant

• Dissabte 20 de juliol, a les 19 hores, plaça dels Estels d'Alacant.

La Unió Intercomarcal de CCOO l'Alacantí-les Marines convida a assistir, un any més, a la manifestació de l'Orgull a Alacant, organitzada per l'associació Diversitat, en la qual Comissions Obreres participa amb pancarta pròpia.

11/07/2019.
Cartell Orgull 2019 Alacant

Ens manifestem perquè som visibles, perquè ens fem visibles i perquè ens queda molt de camí per aconseguir una societat justa, igualitària i respectuosa amb la diversitat.

Enguany es commemora el 50 aniversari de les mobilitzacions i revoltes d’Stonewall contra la batuda policial que va donar origen a la reivindicació del moviment LGTBI. Avui dia és necessari mantenir la mobilització contra les discriminacions, les agressions per motius de diversitat afectiva i/o sexual i per identitats i expressions de gènere.

La ciutadania progressista i la societat civil organitzada, es manifesta per donar suport al col·lectiu LGTBI i visibilitzar les realitats diverses dels desitjos, dels afectes, de les identitats… i el dret a poder mostrar-los com són, quotidians i que formen part de la vida. Perquè el tema sexual és polític; perquè tota persona té dret que es respecte la seua identitat, a expressar-la i que se li reconega.

Perquè tenim dret a treballar en centres lliures d'odi, a la diversitat familiar, que la diversitat estiga present en tota la comunitat educativa… i així aconseguir els objectius que ens plantegem en CCOO.

Per garantir la igualtat d'oportunitats per a totes les persones i acabar amb la LGTBIfòbia, especialment en el món del treball, així com vetllar per la igualtat de condicions laborals de totes les persones treballadores i lluitar pel reconeixement dels drets des de la inclusió de la diversitat sexual, familiar i de gènere.

En coherència, un any més, el sindicat marxarà en la manifestació del dissabte 20 de juliol en la manifestació de l'Orgull per seguir construint aqueix món igualitari i divers en el qual volem viure, i exigirem amb contundència l'acció política necessària per a aconseguir-ho.