Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

CCOO PV valora que Presidència assumisca en primera persona el diàleg social

Ximo Puig ha mantingut una trobada amb els agents socials i econòmics en el seu primer acte d'agenda després de la seua investidura. Arturo León, secretari general de CCOO PV, saluda que el president situe el diàleg social en el centre de l'agenda política.

19/06/2019.
    Primera reunió de la Mesa General del Diàleg Social.

“Des de CCOO PV hem plantejat com a prioritats la creació d'ocupació, la lluita contra la precarietat, el reforç dels serveis públics i la transformació del model productiu perquè siga sostenible mediambientalment, tenint en compte que ha de donar-se una transició d'ocupació justa”, ha assegurat León.

La primera reunió de la Mesa General del Diàleg Social està prevista que se celebre la primera setmana de juliol. S’hi concretaran les meses específiques que es desenvoluparan i sobre quines matèries. En aqueixa trobada, el sindicat presentarà les mesures que considera prioritàries impulsar en aquesta legislatura.

El secretari general de CCOO PV ha demandat, d'altra banda, una major eficàcia i visibilització de la nostra contribució a la concertació social. “Hem de governar les conseqüències socials, laborals i ambientals derivades de les noves realitats del món del treball i dels processos de transició ecològica i tecnològica”, ha assenyalat.