Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

El sindicat a les places de València

• La pròxima cita serà el 4 de maig, a la plaça de Benimaclet.

CCOO PV, com a membre del Pacte per l’ocupació de la ciutat de València, participa en ‘Places per l’Ocupació’, una iniciativa emmarcada en el projecte de l’Ajuntament ‘València Activa’. Aquest pla té com a objectiu acostar els diferents serveis i programes municipals i del servei públic d’ocupació labora (antic Servef) a la ciutadania, a les diferents places de la ciutat.

02/05/2019.
Estand de CCOO PV en una edició de 'Places per l'Ocupació'.

“Aquesta iniciativa ens apropa com a sindicat i com a integrants del Pacte per l’ocupació, a la ciutadania dels diferents barris de València”. La secretària de Formació i Ocupació, Ana Garcia, assenyala que CCOO PV atén la classe treballadora però també vetllem per les seues millores socials: pensions, formació, polítiques actives d’ocupació, serveis públics de qualitat, dependència, serveis socials, sanitat, educació, etcètera.

CCOO PV, com a sindicat de proximitat, participa amb el seu estand, oferint ajuda i assessorament a les persones en atur i a la ciutadania en general, i a la seua afiliació. La pròxima cita serà el 4 de maig, a la plaça de Benimaclet.

El sindicat informarà sobre formació, preparació d’oposicions, assessorament laboral, informació sobre convenis però també sobre prestacions i jubilacions, que són les qüestions més demanades.

“Volem conéixer els dubtes i les inquietuds de la ciutadania dels barris i aquesta iniciativa ens ho permet. Així, en un segon pas, podem reivindicar-les en les meses del diàleg social, ja siga en l’àmbit municipal de l’Ajuntament de València com en el de la Generalitat Valenciana, i, si és necessari, en l’estatal”, explica la responsable d’Ocupació de CCOO PV.