Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 abril 2024.

CCOO aconsegueix la majoria absoluta en les eleccions sindicals de GONVARRI VALÈNCIA

Aquest dilluns 15 d'abril es van celebrar les eleccions sindicals de la planta de GONVARRI VALÈNCIA (antiga Ferrodisa), que van atorgar una vegada més la majoria absoluta a Comissions Obreres, que es va alçar amb 6 representants en el Comité d'Empresa, davant dels 3 de CGT.

16/04/2019.
    Imagen del centro de trabajo.

Després de diversos anys on la tasca sindical dels representants de CCOO ha aconseguit tornar a recuperar millores, les candidatures de CCOO han tingut el suport majoritari en aquestes eleccions sindicals.

En les eleccions sindicals realitzades l’any 2015 es van triar 9 representants, l’any 2015 CCOO va obtenir 4 dels 9 delegats, i la resta de representants se’ls van repartir la resta de sindicats: 4 CGT i 1 UGT.

CCOO felicita la Secció Sindical de CCOO de GONVARRI VALÈNCIA i tots els treballadors i les treballadores per l'alta participació de la jornada electoral ja que en aquest procés han votat 122 persones i el percentatge de participació ha sigut del 80 %.

"Valorem molt el fet de seguir obtenint la confiança majoritària de les companyes i dels companys que formen GONVARRI VALÈNCIA, ja que és un reconeixement cap al treball realitzat des de la Secció Sindical de CCOO, malgrat les dificultats viscudes en els últims anys. Agraïm que amb el seu vot hagen seguit donant suport l'honestedat, el treball ben fet i la tasca que els delegats i les delegades de CCOO realitzen dia a dia" afirmen.

Finalment, des de la UI CCOO Camp de Morvedre van expressar el seu agraïment a la tasca militant dels afiliats i simpatitzants que han contribuït a la consecució dels resultats obtinguts.