Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Salut i treball

‘Salut i treball’ informa sobre el risc de la manipulació de medicaments

CCOO PV edita un nou número d’aquest butlletí informatiu, que inclou notícies d’interés per als treballadors i les treballadores i experiències d’assessorament. En aquesta edició, el butlletí destaca les diferents guies que el sindicat ha elaborat per a la protecció de la salut dels treballadors i les treballadores.

23/01/2019.
    Salut i Treball 8

El vuité número del butlletí bimensual, editat per la Secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, informa sobre els factors de risc de la manipulació de medicaments i ofereix diferents guies d’interés per a protegir la salut del personal exposat aquest i a altres riscos laborals.

Aquesta edició també destaca que la secció sindical de CCOO en la factoria Ford d’Almussafes ha aconseguit que la Inspecció de Treball realitze mesuraments d’estrés tèrmic per a analitzar les condicions ambientals a les quals està exposada la plantilla.

La publicació digital també inclou informació actualitzada dels últims avanços en salut laboral i medi ambient i de la legislació en aquestes matèries.

‘Salut i treball’ naix amb el principal objectiu de difondre i compartir les experiències d’intervenció sindical de les persones que conformen el Gabinet de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, així com les novetats legislatives, criteris tècnics i jurisprudencials.