Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 de agosto de 2019

CAMPANYA SMI

Maria Aurèlia Capmany, el feminisme conscient

La Secretaria de Cultura de CCOO PV organitza una xarrada sobre la figura de Maria Aurèlia Capmany, feminista resistent, militant política i social i activista de la cultura catalana durant el franquisme. L'acte està previst dijous pròxim, 15 de novembre,  a les 18.00 hores, a la sala d’actes de La Ser, c/Doctor Caro, 43, Elx.

08/11/2018.
    Cartell de la xarrada

CCOO PV acull una xarrada que recollirà totes aquestes perspectives de dona a contracorrent del seu temps, del seu compromís social i de feminista conscient. Tot i que resulta impossible deslligar la seua producció artística i literària de la resta dels seus àmbits vitals, la Secretaria de Cultura ha volgut destacar la seua figura i parlar-ne, des del seu compromís i les seues reivindicacions i vincular-los amb la lluita sindical i el nostre compromís social actual.

La xarrada ‘Maria Aurèlia Capmany, el feminisme conscient’ serà a càrrec de Maria Àngels Francés Díez, directora del Departament de Filologia Catalana de la Universitat d’Alacant i experta capmanyana. En acabar, s’obrirà un temps de col·loqui.

Hi intervindran també Carmen Palomar, Secretària General de la UI de CCOO PV Vinalopó - Baix Segura per presentar l'acte i Empar Morelló, de l'oficina de Promoció i Ús del Valencià de CCOO PV que modera el col·loqui.

La Secretaria de Cultura de CCOO PV us convida a participar de la xarrada i a descobrir una dona a contracorrent del seu temps.