Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

L'acte per la llibertat d’expressió inaugura el Festival de Cinema Ciutadà Compromés

• Organitzen la Secretaria de Cultura de CCOO PV i ACICOM

La central sindical va acollir la inauguració del Festival de Cinema Ciutadà Compromés 2018, que pretén ser un clam en la defensa de la llibertat d’expressió artística. L’acte va incloure la projecció del documental ‘Tijera contra papel’, sobre persones artistes perseguides per la justícia, i una actuació de l’humorista Xavi Castillo.

26/10/2018.
Col·loqui amb Mónica Ortiz, Ferran Garcia, Xavi Castillo i Gerard Escuer

La seu de CCOO PV va acollir aquest dijous la inauguració del Festival de Cinema Ciutadà Compromés 2018, una iniciativa de l’Associació Ciutadana de Comunicació (ACICOM). Amb aquest motiu, ambdues organitzacions convocaren aquest acte per la llibertat d’expressió a la sala d’actes de CCOO PV.

L’acte va incloure la projecció del documental ‘Tijera contra papel’, sobre persones músiques, humoristes i tuiteres perseguides per la justícia. El col·loqui posterior va tindre la participació de Mònica Ortiz, portaveu de la Plataforma València Sense Mordassa, l'humorista Xavi Castillo i el director del documental, Gerard Escuer. El debat estigué moderat per Ferran Garcia, secretari de Cultura de CCOO PV.

Després de la projecció, es va oferir una picadeta i per acabar l'engrescadora actuació de Xavi Castillo.

CCOO PV farà dues projeccions de festival: la del 25 d'octubre i una altra el 8 de novembre. Consulta tota la informació del Festival al web d'ACICOM.

CCOO PV amb la llibertat d’expressió

El sindicat està compromés amb la lluita a favor de la llibertat d’expressió i amb aquest motiu ha participat en actes arreu de tot l’Estat. CCOO PV denuncia l'increment de la repressió sobre aquest dret de ciutadania en àmbits com l'expressió democràtica, la creació artística i el dret de vaga.

Al País Valencià, a més de la nostra participació activa en les plataformes que lluiten per visibilitzar el problema i avançar en la seua solució, oferim aquest acte per conscienciar la ciutadania i elevar la nostra veu en defensa dels nostres drets socials i laborals.

CCOO PV lluita amb totes i tots per avançar en drets i llibertats. Us hi esperem.