Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Jornada – Taula redona – Introducció i reflexió

L’Esquerra i el debat federal

El proper dijous dia 23 de novembre de 2017, a les 19 hores, a la sala d'actes de la seu de Comissions Obreres del País Valencià [Plaça Nàpols i Sicília, 5] està prevista una jornada de reflexió i debat amb el títol 'L'Esquerra i el debat federal'.

16/11/2017.
    Programa del debat

La FEIS juntament amb l'Associació Federalistes d'Esquerra de Catalunya organitza una reflexió sobre "L'Esquerra i el debat federal" a València, amb la intenció de conjuminar esforços, aprofundint en la idea d’un Estat federal.

Aquest acte s’emmarca en la creixent sensibilitat, arreu de l’Estat, sobre una necessària reforma constitucional que es base sobre la idea de l’Espanya plural, actuant proactivament per omplir de continguts i edificar una definició pròpia del federalisme, avançar en aquesta proposta, així com sobre la cohesió social i territorial de l’Estat, sobre dos principis: el de l’autogovern i el de govern compartit.

Volem convidar a aquesta trobada persones que puguen aportar a aquesta reflexió i ajudar a enfortir aquest projecte, amb una clara visió social de progrés igualitari.

L'acte, organitzat per la Fundació d'Estudis i Iniciatives Sociolaborals de CCOO PV i per l'entitat Federalistes d'Esquerres de Catalunya, tindrà la participació de:

José Luis Atienza, Membre de Federalistes d’Esquerres de Catalunya

Vicent Soler, Conseller d’Hisenda de la Generalitat Valenciana

Manuel Alcaraz, Compromís

Antonio Montiel, Podem

La presentació del tema i la moderació del debat aniran a càrrec de Dolors Sánchez, historiadora de la FEIS CCOO PV.