Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Trobada de les direccions de CCOO PV i del BLOC

En la reunió es va compartir la situació socioeconòmica del País Valencià i es van establir possibles àmbits de col·laboració entre ambdues organitzacions. També han valorat la convocatòria d'oposicions que comportarà una major estabilitat de les plantilles i una millora de la qualitat dels serveis públics.

25/07/2017.
    Reunió amb el BLOC

Representants de les direccions de CCOO PV i del BLOC, encapçalades pel secretari general Arturo León i la coordinadora Àgueda Micó, respectivament, van mantenir aquest dilluns 24 de juliol una trobada. Van analitzar el desenvolupament del Pacte del Botànic, un full de ruta que ajuda a conjuminar discurs, projectes i l'aplicació de polítiques públiques.

Des del sindicat es destaca que hi ha hagut un canvi important en les formes i en la relació amb el Govern, però també que és necessari un impuls en les polítiques de creació d'ocupació i de canvi de model. Arturo León va manifestar la preocupació per la situació d’atur de llarga durada de majors de 45 anys, de joves i de dones.

Que el sistema de finançament està llastrant el present i el futur del territori va ser un diagnòstic compartit. “Hem de fer molta pedagogia per a explicar a la ciutadania quines són les seues repercussions i cohesionar la societat valenciana entorn de la necessitat d'una reforma”, va agregar Micó. És per això que s'han emplaçat a la realització d'una trobada amb una àmplia representació política i social.