Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

L’XI Congrés de CCOO PV aprova l’Informe general de Paco Molina

El document que realitza un balanç de la gestió del secretari general sortint durant els últims quatre anys, ha sigut aprovat avui amb un ampli suport.

05/04/2017.
    Votació informe.

L'Informe general al Congrés de Paco Molina, document que realitza un balanç de la seua gestió durant aquests últims quatre anys i perfila les línies d'actuació del sindicat, ha sigut aprovat avui. El resultat ha sigut 187 vots a favor, 23 en contra i 75 abstencions.

Molina, que ha incorporat alguna de les aportacions realitzades per les diferents delegacions durant els debats, ha expressat el seu malestar pels Pressupostos generals de l'Estat, presentats ahir, ja que tornen a marginar al País Valencià de la inversió pública.

Aquesta circumstància té un impacte directe en les polítiques públiques, infraestructures i atenció a les persones més desfavorides. Per això, ha proposat que el sindicat realitze un pronunciament per a comprometre la seua presència en cadascuna de les accions i mobilitzacions que es realitzen contra uns pressupostos “que ens perpetuen en l'empobriment”. Molina ha manifestat la voluntat de CCOO PV d'estar, en aquest sentit, al costat del Govern valencià per a fer front a una situació “en la qual ens neguen la possibilitat de respirar”.

El secretari general sortint ha agraït la tasca i lliurament de totes les persones que han format part de l'equip de direcció de CCOO PV durant aquests anys, als responsables de totes les organitzacions sectorials i territorials, així com a la plantilla del sindicat.