Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Nou butlletí del col·lectiu de treballadores de la llar

El grup de Treballadores de la Llar de CCOO PV, integrat en la Federació de Construcció i Serveis, edita aquesta publicació amb l'objectiu de difondre la seua activitat i les seues reivindicacions per a dignificar les condicions laborals d'aquest col·lectiu.

03/01/2017.
    Treballadores de la llar de CCOO PV en el l Congrés estatal

S'acaba d'editar el butlletí número 13, que inclou tota l'activitat sindical realitzada durant els últims quatre mesos, amb informació útil per a les persones que treballen en el sector del treball domèstic.

En l'editorial d'aquest últim número es recull l'àmplia activitat realitzada, que abasta des de la participació en el Primer Congrés estatal sobre Empleo del Hogar y Cuidados, celebrat els dies 1 i 2 d'octubre a Madrid, com en la manifestació del 25 de novembre per l'erradicació de la violència cap a les dones, o l'assistència a les Corts Valencianes per a escoltar la pregunta realitzada al conseller sobre les millores de les condicions laborals en el sector i la petició al Govern central per a la ratificació del Conveni 189 de l’OIT.

CCOO de Construcció i Serveis creu necessari que aquest col·lectiu conega els seus drets “Hi ha més de 700.000 treballadores de la llar a tota Espanya i cal fer visibles les seues necessitats”.

El grup de Treballadores de la Llar organitza periòdicament assemblees informatives per a informar treballadores i treballadors sobre com han d'actuar davant les situacions d'abús o de precarietat laboral, per la qual cosa conviden totes les companyes que s'unisquen al grup, ja que la seua participació en la reivindicació dels nostres drets és fonamental.