Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Tema: Primer de Maig 2022

Mostrando contenidos 1 a 5 de 5

02/05/2022
Manifestació a València.

Amb el lema ‘Augmentar salaris, contindre preus i més igualtat’, milers de persones van participar en les manifestacions del Primer de Maig al País Valencià, les primeres després de la tornada a la normalitat. En un context complex, de gran incertesa, amb una inflació desbordada i els efectes d'una guerra criminal, CCOO va reivindicar l'exigència d'un treball decent i l'increment dels salaris que permeten viure dignament.

28/04/2022
Ana García Alcolea

La seu de CCOO PV ha acollit una assemblea en el marc del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, en la qual s’ha ret homenatge a les 63 víctimes d’accidents mortals de treball l’any 2021. Els assistents a l’assemblea han guardat un minut de silenci envoltats per parells de sabates buides que han presidit l’escenari en representació de les víctimes.

27/04/2022
Jaume Mayor, Ana García, Ismael Sáez i Marisa Baena

La seu de CCOO PV ha acollit una roda de premsa conjunta amb motiu de dues dates clau per al moviment obrer i les persones treballadores: el 28 d'abril, Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball, i el Primer de Maig, Dia Internacional del Treball. S’hi han detallat les propostes i reivindicacions plantejades en defensa de l'ocupació i la salut, així com les assemblees i mobilitzacions convocades al País Valencià.

20/04/2022
Assemblea València

El sindicat ha organitzat un seguit d’assemblees informatives i manifestacions al voltant de dues fites rellevants per al moviment obrer.

19/04/2022
Manifestacions Primer de Maig 2022

CCOO PV crida a celebrar de nou al carrer el Dia Internacional del Treball, una convocatòria reivindicativa i solidària, en la qual el sindicat reclama un nou ordre mundial més just.