Comisiones Obreras del País Valenciano | 22 de julio de 2019

25/06/2019
Magatzem de taronja
Informe País Valencià

CCOO PV presenta un Informe sobre l'impacte del salari mínim interprofessional al País Valencià. L'SMI es va incrementar l’any 2019 un 22,3 %, passant de 735,90 euros bruts mensuals en 14 pagues a 900 euros, la qual cosa ha pogut beneficiar 140.894 persones assalariades al País Valencià, majoritàriament del sector agrari.

20/06/2019
Paco Carbonero, Ana García y Daniel Patiño.
  • Denuncia els mecanismes empresarials per a no aplicar l’augment de l’SMI, al qual podrien acollir-se prop de 140.000 persones al País Valencià.

Qüestions tan importants com la derogació de part de la reforma laboral, el reforç de la Inspecció de Treball o la intervenció en el nostre model productiu, no es poden dilatar més. CCOO PV ha celebrat una assemblea a València en la qual s'ha presentat la campanya per a informar sobre l’augment de l’SMI.

14/06/2019
Assemblea CCOO PV.

El pròxim 20 de juny, a les 10.30 h, celebrarem una Assemblea de delegats i delegades per presentar les principals propostes de CCOO davant el nou escenari polític que se'ns planteja, entre les quals destaca la recuperació de drets, com l’augment de l’SMI.