Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 de diciembre de 2019

Defensa la teua postura
Campaments d´estiu

Colònies de la Mediterrània

Les Colònies de la Mediterrània estan adreçades als més joves, als fills i a les filles de l'afiliació i al públic en general per passar uns dies a l’any amb l’objectiu d’aprendre, compartir, divertir-se, generar consciència crítica i autonomia. El programa d’activitats és variat, pretenem que siga atractiu, interessant i sempre educatiu, mitjançant jocs, tallers, dinàmiques, esports, etc. Anirem com sempre a El Teularet, Centre d’Ecoturisme i de Formació promogut per CCOO PV. És a prop de Navalón, a la Serra d’Enguera.

Disposem d’aules, d’instal·lacions esportives, de piscina, de cabanyes, etc. i un fum de possibilitats que ens ofereix l’entorn i la nostra imaginació. Com sempre, tenim pensat organitzar activitats lúdiques i educatives, com per exemple, jocs cooperatius, jocs participatius, taller d’expressió corporal, dinàmiques coeducatives i no discriminatòries, dinàmiques que tracten diferents temàtiques com ara la diversitat cultural, que intenten transmetre valors com la solidaritat, la tolerància, la igualtat, el respecte al medi ambient… és a dir, jocs que reflecteixen la realitat i la societat, i que proposen alternatives de transformació. Així que ja ho saps… si no vols ser un xic o una xica play station tot sol o tota sola… anima’t i vine-te’n amb nosaltres de campament!! Fes-te protagonista d’aquesta història… la història de les COLÒNIES DE LA MEDITERRÀNIA.

Assemblees informatives

Comvocarem dues assemblees informatives per a mares, pares i/o tutors a la que també estan convidats els propis participants. L’assistència és important, ja que tenim l’oportunitat de presentar a l’equip de monitors i monitores, explicar quin serà el funcionament i les normes del campament, podrem resoldre dubtes, veure quines coses fan falta dur.