Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

Elx

CCOO Vinalopó-Vega Baixa celebra una assemblea a Elx per a commemorar el 28 d'abril i l'1 de maig

• 22 d'abril. Edifici Altabix de la UMH i a través del canal de YouTube de la FE de CCOO PV.

La Unió Intercomarcal organitza un acte amb delegats i delegades sindicals per a reivindicar que la salut i la seguretat són uns drets fonamentals en el treball. En l'assemblea, que comptarà amb la intervenció del secretari general de CCOO, Unai Sordo, s'explicaran les principals reivindicacions d'aquest 1 de maig.

19/04/2021.
Cartel asamblea

CCOO Vinalopó-Vega Baixa celebra una assemblea de delegats i delegades per a commemorar el 28 d'abril, Dia Internacional de la Salut i Seguretat en el Treball, i l'1 de maig, Dia Internacional de Treball. L'acte, que tindrà lloc en l'Edifici Altabix de la Universitat Miguel Hernández d'Elx (Aula 0.2), també es podrà seguir a través del canal de YouTube de la Federació d'Ensenyament de CCOO PV https://cutt.ly/3vD20uq

CCOO plantejarà les accions prioritàries per a protegir la salut de les persones treballadores: la derogació de la reforma de 2012; un avanç en el model de relacions laborals que assegure ocupacions segures; la inclusió de la COVID-19 en el llistat de malalties professionals i el reconeixement del càncer d'origen laboral.

L'assemblea comptarà amb la intervenció, via telemàtica, del secretari general de CCOO, Unai Sordo. En l'acte també participaran la secretària de Salut Laboral de CCOO Vinalopó- Vega Baixa, Silvia Catalán; el secretari d'Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, Daniel Patiño; i la secretària general de CCOO Vinalopó-Vega Baixa, Carmen Palomar, que clausurarà l'acte.