Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Jornada telemàtica

Jornada telemàtica ‘Acredita la teua competència professional’

El pròxim dimarts dia 23 de març, de 10 a 11.30 hores, a través del Canal de YouTube de CCOO PV, el sindicat organitza una jornada adreçada als responsables i les responsables de Formació i Ocupació, així com als delegats i a les delegades sindicals.

16/03/2021.
    Programa

La Secretaria de Formació i Ocupació de CCOO PV amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana ha organitzat una jornada en línia amb la participació de la Conselleria d’Educació per a explicar els nous processos d'acreditació de l'experiència laboral.

L’acte de presentació de la videoconferència tindrà la participació del secretari general de CCOO PV Juan Cruz i del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional, Miguel Soler. Seguidament hi intervindrà el director general de Formació Professional, Manolo Gomicia, que hi introduirà el tema sobre els nous processos oberts de l'acreditació de l'experiència laboral.

A continuació està prevista la ponència a càrrec de la secretària de Formació i Ocupació de CCOO PV, Ana María García, i la intervenció de Pilar Micó, de la secció de Qualificació i Reconeixement de les Competències de la Conselleria d'Educació.

La videoconferència abordarà la recent modificació de la normativa sobre acreditació de l'experiència laboral, així com la posada en marxa del procés obert perquè els treballadors i les treballadores puguen acreditar-se la seua experiència i obtindre una certificació professional.

A la jornada s'explicarà l'impuls que es vol donar per a acreditar a més de 21.000 treballadors i treballadores en un any així com la importància vital d’obtenir una qualificació, així com el procés que es realitzarà perquè puguen aconseguir-ho.

Aquesta jornada s'enquadra en la necessitat d'avançar en la qualificació de la classe treballadora, qüestió que ha estat sempre en l'agenda de CCOO PV.

Canal YouTube CCOO PV: https://www.youtube.com/c/CCOOPValencia/featured