Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

Campanya 'Treballem per tu'

L'Àrea Pública de CCOO en defensa dels serveis públics

• Pel diàleg social i el compromís del Govern per a assegurar els drets de tota la ciutadania.

Amb el lema “Treballem per a tu”, CCOO vol reivindicar el paper principal i insubstituïble dels serveis públics en la societat i el compromís de les empleades i dels empleats públics amb la ciutadania. La crisi ha evidenciat la necessitat d'incrementar els recursos del sector públic i de millorar les condicions de treball de les seues treballadores i treballadors.

15/02/2021.
Campaña #TrabajamosParaTi

Darrere de la sanitat, l'educació, la mobilitat, les cures, les prestacions socials i de qualsevol necessitat de la societat, hi ha empleades i empleats públics treballant per a fer possibles tots els serveis, malgrat les difícils circumstàncies en les quals ens trobem.

CCOO té unes prioritats molt clares que passen per l'increment de les plantilles, l'estabilitat de l'ocupació i la reducció de la temporalitat, la millora de les condicions de jornada i laborals, la carrera i classificació professional, la modernització de les administracions públiques, la formació, els plans d'igualtat i la salut laboral, entre d’altres qüestions importants.

En el context actual és més important que mai la interlocució fluida, el diàleg social i el compromís del Govern amb la millora i defensa dels serveis públics, i amb les seues treballadores i treballadors. És urgent un nou acord per a la millora de l'ocupació i les condicions de treball per a aquesta legislatura.

És imprescindible una aposta clara pel sector públic i l'augment de la despesa, on s’incloguen també els fons europeus, i, així, permetre importants inversions per a assegurar tots els drets de la ciutadania, ja que sense això no serà possible el procés de reconstrucció.