Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO manifesta el seu suport a les reivindicacions dels periodistes.

La secretària general, Consuelo Navarro Sánchez, va expressar el suport complet del sindicat a les demandes d'un sector estratègic en democràcia i a la mobilització convocada per al divendres, 18 de desembre a les 11 hores en la plaça de la Muntanyeta d'Alacant.

15/12/2020.
    Reunió APPA i CCOO Alacantí-Marines

Aquest divendres, 18 de desembre, a les 11 hores, l'Associació de Periodistes de la Província d'Alacant ha convocat una concentració a la plaça de la Muntanyeta per exigir la defensa del periodisme davant el desmantellament imparable del sector comunicatiu del País Valencià. Amb aquest motiu, la secretària general de la UI de CCOO de l'Alacantí-les Marines, Consuelo Navarro Sánchez, acompanyada de part de la seua Executiva ha mantingut una reunió amb la presidenta de l’APPA, Rosalía Major, i alguns membres del seu equip, reunió en la qual ha aprofitat per transmetre el suport de CCOO a aquesta iniciativa i a les seues justes reivindicacions.

Les postures han sigut coincidents en l'anàlisi de la situació per la qual passa un sector que considerem clau en una democràcia real. En els últims anys, la reducció de les plantilles ha sigut sistemàtica sense valorar com de necessari són els periodistes perquè hi haja periodisme i, per tant, perquè existisca la democràcia. Preocupa molt la situació laboral de les persones acomiadades, però, tant o més, que els mitjans de comunicació reduïsquen el seu personal en moments en els quals la informació veraç i real és tan important.

En la convocatòria del divendres, es guardarà un minut de silenci pel periodisme i es llegirà el manifest elaborat per a l'ocasió. La mobilització es convoca de manera simultània, a més d'Alacant, a Elx i a València.

Sense periodistes no hi ha periodisme

#UnMinutoDeSilencioPorElPeriodismo

#UnMinutDeSilenciPelPeriodisme

Si vols accedir al manifest: http://www.periodistasalicante.es/la-appa-te-convoca-a-una-concentracion-contra-los-despidos-de-periodistas-el-18d-a-las-1100-horas/