Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

VI Festival de Cinema Ciutadà i Compromès #FCCC2020

CCOO acull la projecció de ‘Bostofrio, où le ciel rejoint la terre’

Dijous 5 de novembre 2020, a les 18.30 hores, a la sala d’actes de la Fundació d’Estudis i Investigacions Socials de CCOO, ubicada al carrer Serrans, 13 de València. Entrada lliure, prèvia confirmació, mitjançant inscripció: ací.

04/11/2020.
    Cartell Bostofrio

Aquesta projecció forma part de les activitats del VI Festival de Cinema Ciutadà i Compromés que, en aquesta edició, compta amb més de 60 audiovisuals inscrits, i més de 25 sales de projecció programades, que e prolongaran des del 27 d’octubre al 30 de novembre, en diferents punts de la geografia de la nostra Comunitat

L’organització i manteniment d’aquest festival suposa un autèntic repte compensat per la voluntat de participar activament en la promoció, impuls i difusió de l’audiovisual de caràcter social.

La col·laboració entre Comissions Obreres del País Valencià, l’Associació Ciutadania i Comunicació i la fundació FEIS ha possibilitat una nova sessió de cinema compromès amb la cultura i la recuperació de la memòria històrica i sentimental.

Motivat per les precaucions de la COVID-19, existeix un aforament restringit que possibilita mantindre les recomanacions de manteniment de distàncies, així com l’acompliment de les normes sanitàries.

Sinopsi del film de Paulo Carneiro

En una aldea llunyana de l’interior de Portugal, un jove cineasta trenca la llei del silenci per a desenterrar la història dels seus avis. La xicoteta aldea que es presenta en Bostofrio funciona com punt de trobada de vàries dualitats: el cel i la terra, el passat i el present, i la severitat i la delicadesa. La naturalesa desconfiada i, així i tot, amable, de les seues gents apareix destacada al llarg d’esta òpera prima que Carneiro realitza amb evident afecte, mentre l’acompanyem en la seua investigació.

Més informació: Festival Cinema Ciutadà i Compromès