Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià sindicat més votat a Garda Seguretat

En la celebració de les eleccions sindicals de Garda Seguretat el sindicat més votat ha estat CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià aconseguint representació dins el comité d'empresa.

28/09/2020.

Fa uns dies es van celebrar, amb totes les mesures de prevenció contra la COVID-19, les eleccions dels representants sindicals per al Comité d'Empresa a Garda Serveis de Seguretat, obtenint representació en aquesta empresa en què anteriorment el sindicat no disposava de representativitat .

Des de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, s'enalteix la bona feina dels representants sindicals al Comité d'Empresa pels resultats obtinguts i agraïm la confiança dipositada en la candidatura per totes i tots els treballadors de Garda Seguretat, ja que han plasmat amb els seus vots els seus desitjos.

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià ha estat la llista més votada obtenint tres delegats dels nou que s’hi triaven.

Aquest resultat és un èxit, tant per als nous delegats, com per a tota l'afiliació de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, ja que no només s'ha augmentat la representació, sinó que per fi després de molt treball i esforç la plantilla ha donat suport majoritàriament al sindicat.

Des de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià, agraïm als que, amb els seus vots, han considerat que exercirem una bona representació dels seus drets i interessos.