Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

CCOO PV i FACUA CV acorden defensar les persones treballadores com a consumidores, “la part més feble del mercat”

Les dues organitzacions signen un Conveni de col·laboració per a promoure actuacions conjuntes que defensen els drets de les persones treballadores, en la seua qualitat de consumidores i d’usuàries de productes i serveis.

22/09/2020.
    Arturo León, secretari general de CCOO PV, i Doménec Bernad, president de FACUA CV.

L'associació de persones consumidores FACUA CV i el sindicat CCOO PV han subscrit avui un acord de col·laboració per a impulsar “la defensa dels interessos i la millora de la qualitat de vida de les persones treballadores, com a consumidores i perquè són la part més feble del mercat”.

El Conveni, que han signat avui el secretari general de CCOO PV, Arturo León, i el president de FACUA CV, Doménec Bernad, promou actuacions conjuntes i marcs permanents de cooperació en la defensa dels treballadors i de les treballadores de la nostra autonomia, en els aspectes referits al consum. Una defensa que ha de girar entorn d'organitzacions la presència i la implantació de les quals els permeta ser un instrument eficaç, i, en aquest sentit, destaca el paper important i l'espai institucional que les dues organitzacions representen en la societat valenciana.

Tant FACUA CV com CCOO PV coincideixen en la necessitat d'impulsar i enfortir la participació ciutadana “en tot el que competeix les seues condicions de vida i treball”. Ambdues col·laboraran en l'àmbit dels òrgans de representació institucional en els quals estan representades, així com en els que només participe una d'aquestes, especialment en el Consell Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana, Consell de Consumidors de la Comunitat Valenciana i uns altres.

Així mateix, CCOO PV i FACUA CV establiran avantatges per a l'afiliació de totes dues organitzacions.