Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

“Actuar és essencial. Contra vent i marea, CCOO”

Comissions Obreres llança una campanya d'afiliació en la qual convida a unir-se a la major organització sindical perquè entre totes i tots aconseguim que l'eixida d'aquesta crisi sanitària siga justa per a les treballadores i els treballadors. En la campanya es posa de manifest la importància de defensar-se, informar-se i protegir-se, amb el suport del primer sindicat del país, davant la crisi econòmica i laboral provocada per la pandèmia.

09/06/2020.
    Imatge de la campanya

La crisi sanitària ha demostrat que l'acció del sindicat, com a instrument de protecció i negociació en l'àmbit laboral i social, ha sigut essencial per a les persones treballadores i els seus drets. En això ha posat tot el seu esforç CCOO des de l'inici de l'estat d'alarma, amb la posada en marxa d'iniciatives com la d'organitzar un dispositiu d'atenció en el qual han participat aproximadament 1.700 sindicalistes i 280 advocades i advocats, que han atés, en els primers quinze dies de la pandèmia, més de 150.000 telefonades i 35.000 correus electrònics en el conjunt de l'Estat, a més de consultes per WhatsApp i per xarxes socials.

Després de la valoració positiva que el sindicat ha fet d'aquesta línia d'atenció, ha decidit mantindre-la com a un servei permanent. Hi haja crisi sanitària, crisi econòmica o qualsevol situació, els treballadors i treballadores han de saber que tenen una via de comunicació fàcil, directa i, sobretot, solvent amb el sindicat.

CCOO ha sigut capaç de posar en marxa aquest servei gràcies a la força i capacitat organitzativa que té gràcies al suport de quasi un milió de persones afiliades amb què compte, i, per descomptat, també a les quasi 100.000 delegades i delegats aconseguits en les eleccions sindicals, que fan que siga el major sindicat del país.

Per això, Comissions Obreres convida a totes les persones que han acudit al sindicat per primera vegada en aquesta crisi i als qui ho necessiten en els pròxims mesos, a unir-se a la major organització sindical perquè entre totes i tots aconseguim que l'eixida d'aquesta crisi sanitària siga justa per a les treballadores i els treballadors.